Magamról

Bergenfield, New Jersey, United States

2011. március 1., kedd

Sziasztok,

múlthét hétfőn valami gyors ötlettől indíttatva elmentünk kosaras focistámmal moziba, aminek éjfélkor lett vége. Még nem volt kedvem hazamenni, így beült az anyósülésemre, hogy ne fagyjunk meg odakint. Egy telesen kivilágított üresen kongó parkolót kell elképzelni két autóval, az én bobóm és az ő terepjárója. Én a hátam a kormánynak fordítottam és hátrafelé néztem ki a kocsiból ő pedig a szélvédőn nézett előre. Hajnali 1:30;

bkf: ott egy kocsi

guy: milyen kocsi

bkf: jé…megfordul és erre felé jön

guy: hogy néz ki?

bkf: mint egy rendőrautó

guy: mi van????

bkf: de vicces, felénk fordította a reflektort

guy: @&#ß,%x ezek a zsaruk

bkf: és akkor mi van?

guy: most ki kellene szállnunk?

bkf: én tudjam?

Mivel nem vagyok bűnöző sem drogdíler és abból is kinőttem, hogy a hátsó ülésen nyalogassák a gigámat, gondoltam nincs mitől tartanom. Ezzel a focistám nem így volt. Kinyitottam az ajtót és egy filmbeillő mozdulattal kitettem a magas sarkúba bújtatott lábam. Ebben a másodpercben a hangosbeszélőből üvöltött rám a rendőr bácsi, hogy „mindenki maradjon a kocsiban”. Gondoltam wow, ez teljesen felesleges és drámaian amerikai...

Kihívott a kocsiból egy velem egyidősnek tűnő cuki pofa biztos úr, majd nagy hebegés habogás közepette feltette a kérdéseit.

Mi jót csinálunk itt? (mikor kimondtam, hogy beszélgetünk, magamon kezdtem el nevetni, hogy ez mennyire szánalmasan hangzik, még akkor is, ha igaz)

Honnan ismerem ezt az attraktív fiatalembert? (az elmúlt 6 hónap történései végigszaladtak az agyamon és azon morfondíroztam, hogy mit illik ezek közül megosztani egy rendőrrel)

Erőszakkal tart itt? (vajon mekkora bajba keverném, ha azt mondanám, hogy igen?)

Mikor óhajtunk hazamenni? (ez nem egy szabad ország?)

Míg csevegtem vele, olyan szépen mosolyogtam rá, hogy mind a jogosítványom, mind a forgalmit elejtette, majd kinyitotta előttem az ajtót, amivel oldalba verte saját magát. Körülbelül százszor jobban kezeltem a helyzetet, mint a két pasi… A rendőr zöldfülű volt, a kosarasom meg teljes sokkban, hogy most mi lesz. Mindig csak viccelődtünk a bátyámmal a rendőri jelenléten, hát most sikeresen megismerkedtem, hogy mennyire hatalmas tekintélye van a fakabátoknak itt Amerikában.

üdv,

bkf